Καλέστε μας: (+30) 2311 241 888info@digitanet.gr
Erp Crm Πήγασος

  ›  Ταχυμεταφορές - Courier  Erp Crm Πήγασος

Ταχυμεταφορές - Courier - ERP - CRM


Courier - ERP CRM

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ >>  Pegasus e-Courier ΑΝΕΒΑΣΤΕ ΤΗΝ COURIER ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΑΣ.

COURIER PDF

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ

Το Pegasus Courier Erp Start up απευθύνεται στην εταιρεία Ταχυμεταφορών που θέλει να κάνει το πρώτο και ουσιαστικό βήμα στην μηχανοργάνωσή της. Είναι το δυναμικό ξεκίνημα με άμεσα αποτελέσματα και εξασφαλίζει πραγματική επένδυση για την επιχείρηση.

  • Χαρακτηρίζεται από την εύκολη εγκατάσταση του
  • Εύκολη εκμάθηση από αρχάριους χρήστες, χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις
  • Άμεση έναρξη αποδοτικής λειτουργίας
  • Δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις στο hardware
  • Αυτόματη επικοινωνία με εκτυπωτές, barcode scanner
  • Είναι Απλό, Λειτουργικό και Αποτελεσματικό

Το Pegasus Courier ERP Start up καλύπτει τις βασικές ανάγκες της εταιρείας Ταχυμεταφορών (Εργασίες - Voucher, Ειδικές Χρεώσεις, Παραλαβές - Παραδόσεις, Αντικαταβολές, Οδηγοί, Μαζική και αυτόματη Τιμολόγηση). Παράλληλα προσφέρει την δυνατότητα και εμπορικής - οικονομικής παρακολούθησης (Πελάτες, Προμηθευτές, Αποθήκη, Εισπράξεις, Πληρωμές, Έξοδα, Αξιόγραφα). 

Ταυτόχρονα διαθέτει το CRM με το οποίο μπορείτε και διαχειρίζεστε όλους τους συναλλασσόμενους (Πελάτες, Υποψήφιους Πελάτες, Οδηγούς, Υποψήφιους Οδηγούς - Προσωπικό, Προμηθευτές,  υποψήφιους Προμηθευτές κ.ο.κ.) και τις εργασίες του Προσωπικού σας. Με αυτόν τον τρόπο η παρακολούθηση της καθημερινής ροής της εργασίας σας είναι απλή και μετρήσιμη. 

Με ένα πλήθος έτοιμων αναφορών και στατιστικών, σας ενημερώνει για την πορεία της επιχείρησής σας. Επίσης με τις γεννήτριες αναφορών και στατιστικών που διαθέτει, σας επιτρέπει να δημιουργήσετε τις δικές σας εκτυπωτικές καταστάσεις.

 

Οι Δυνατότητες Module Courier

To Module Courier παρέχει την δυνατότητα σε εταιρεία Ταχυμεταφορών να παρακολουθεί τις εργασίες της. 

Παρακολουθεί:

  • Αναλυτική καταχώρηση εργασιών.
  • Ορισμός Τιμοκαταλόγου ανά ζώνη και είδος.
  • Ελεύθερος Ορισμός Ειδικών Χρεώσεων (αναμονή, Σάββατο, Κυριακή κ.ο.κ.)
  • Ορισμός Τιμοκαταλόγου ανά Πελάτη.
  • Μαζική ανάθεση εργασιών σε οδηγό.
  • Μαζική αλλαγή κατάστασης εργασιών, με χρήση barcode reader, για να μπορούμε ανά πάσα στιγμή να ξέρουμε σε τι κατάσταση είναι η κάθε εργασία.
  • Μαζική τιμολόγηση των εργασιών στο τέλος του μήνα.
  • Εκτύπωση και προεκτύπωση των Voucher.
  • Ξεχωριστό αρχείο παραληπτών ανά πελάτη, για ευκολη και γρήγορη καταχώρηση των εργασιών.

-Courier (PE.00.553)

  • Επισκέπτες
    • Πολλαπλή αναζήτηση Voucher ΧΩΡΙΣ login.
      Ο επισκέπτης μπορεί  να αναζητήσει τις αποστολές του (voucher) από το αντίστοιχο banner ή φόρμα, συμπληρώνοντας τον κωδικό της αποστολής (voucher) ή τον αριθμό εντολής. Μπορεί να αναζητήσει παραπάνω από ένα voucher ταυτόχρονα χωρίζοντας τους κωδικούς με το κόμμα (π.χ. WEB3000069,WEB3000043).
    • Άμεση και Εύκολη Καταχώρηση Νέας Αποστολής (Voucher).
      Ο επισκέπτης του site μπορεί να καταχωρήσει μια αποστολή (voucher) χρησιμοποιώντας μια από τις δύο φόρμες της εφαρμογής (Καταχώρηση Voucher σε βήματα και Καταχώρηση Voucher σε ένα Βήμα). Η εφαρμογή αυτόματα θα δημιουργήσει τον χρήστη με τα στοιχεία της αποστολής (voucher). Τέλος ο επισκέπτης θα ενημερωθεί με e-mail για τον λογαριασμό του στην εφαρμογή.
    • Υπολογισμός κόστους αποστολής.
      Ο επισκέπτης μπορεί να υπολογίσει το κόστος αποστολής συμπληρώνοντας τα στοιχεία:
  1. Είδος εργασίας
  2. Επιθυμητή παραλαβή - παράδοση
  3. Περιοχή από - έως
  4. Βάρος
  5. Επιπλέον υπηρεσίες που ίσως επιθυμεί.

Τέλος από την ίδια φόρμα μπορεί να μεταβεί στην καταχώρηση της αποστολής (voucher) με τα στοιχεία που έχει αναζητήσει.

    • Υπολογισμός ογκομετρικού βάρους
      Φόρμα με την οποία ο επισκέπτης δίνει τις διαστάσεις του δέματος και η εφαρμογή υπολογίζει το ογκομετρικό βάρος βάσει του  συντελεστή που έχουμε ορίσει στις παραμέτρους.

 

  • Πελάτες
    • Αναζήτηση και Διαχείριση των Αποστολών με απλές κινήσεις!
      Μέσα από την λίστα των voucher ο πελάτης μπορεί να δει όλες τις αποστολές που  τον αφορούν. Επίσης μπορεί να τις διαχειριστεί αν η κατάσταση τους το επιτρέπει. Ακόμα έχει πρόσβαση στο ιστορικό των καταστάσεων του voucher και σε όλες τις ενέργειες που το αφορούν.
    • Καταχώρηση αποστολής (voucher).
      Ο πελάτης μπορεί να καταχωρήσει νέες αποστολές (voucher). Ανάλογα το είδος που θα επιλέξει αποστολή, παραλαβή, εντολή θα συμπληρωθεί αυτόματα ο αποστολέας, παραλήπτης και εντολέας αντίστοιχα. Τέλος η ημερομηνία επιθυμητής παραλαβής και παράδοσης είναι συνάρτηση του ωραρίου λειτουργίας της Επιχείρησης Ταχυμεταφορών/
      Courier.
    • Δυνατότητα καταχώρησης αποστολής (voucher) για τα υποκαταστήματα κάτω από την ίδια σύνδεση.
      Ανάλογα του είδος της αποστολής (voucher) συμπληρώνεται αυτόματα ο αποστολέας ή ο παραλήπτης. Ο πελάτης μπορεί να ορίσει τα υποκαταστήματα του ως αποστολέα ή παραλήπτη μέσα από τις συσχετίσεις του.
    • Δυνατότητα διαχείρισης προσώπων.
      Ο πελάτης μπορεί να ορίσει πρόσωπα κάτω από αυτόν. Έτσι όταν θα καταχωρεί νέα αποστολή (voucher) θα μπορεί να επιλέγει ένα από αυτά.
    • Πολλαπλή Εκτύπωση Voucher σε κόλλα Α4 ή ετικέτες!
      Στην εφαρμογή μπορούμε να ορίσουμε απεριόριστο αριθμό φορμών. Ο πελάτης μπορεί να επιλέξει οποιαδήποτε φόρμα επιθυμεί ώστε να εκτυπώσει τις αποστολές (voucher) που έχει επιλέξει στην λίστα προβολής των αποστολών του.
    • Εκτύπωση λίστας αποστολών
      Ο πελάτης μπορεί να εκτυπώσει τις αποστολές (voucher) του σε λίστα ώστε να μπορεί να έχει μια συνολική εικόνα των αποστόλων του σε έντυπη μορφή.
    • Αντιγραφή αποστολών
      Ο πελάτης μπορεί να αντιγράψει μια ή περισσότερες αποστολές.  Στην αντιγραφή του δίνεται η δυνατότητα να ορίσει τον αριθμό των αντιγράφων καθώς και τις επιθυμητές ημερομηνίες αποστολής και παράδοσης. Στην συνέχεια μπορεί να τις διαχειριστεί (αν το επιτρέπει η κατάσταση τους όπου είναι η κατάσταση μιας νέας καταχώρησης).
    • Εξαγωγή voucher σε αρχείο (Excel, CSV).
      Ο πελάτης μπορεί να επιλέξει και στη συνέχεια να εξάγει όλες τις αποστολές (voucher) του. Τα πεδία που θα εξαχθούν ορίζονται παραμετρικά από το admin της εφαρμογής.
    • Μαζική εισαγωγή Voucher με λογική αυτόματης συμπλήρωσης στοιχείων βάσει του χρήστη που έχει συνδεθεί.
      Ο πελάτης μπορεί να εισάγει μαζικά αποστολές (voucher). H εφαρμογή ανάλογα με το είδος της εντολής και τις παραμέτρους που έχουμε ορίσει θα συμπληρώσει τα αντίστοιχα πεδία. Επίσης δίνεται η δυνατότητα να ορίσει πόσες φορές θα εισαχθεί το κάθε voucher.
      Η διαδικασία της εισαγωγής περιλαμβάνει τα βήματα:
    1. Επιλογή αρχείου και ανέβασμα στον server.
    2. Αν δεν έχουν ορισθεί τα πεδία από το excel η εφαρμογή του δίνει την δυνατότητα να αντιστοιχίσει την κάθε στήλη με τα πεδία της αποστολής (voucher). Επίσης μπορεί να τροποποιήσει και τις στήλες σε πραγματικό χρόνο.
    3. Ο πελάτης βλέπει ποιες από τις αποστολές (voucher) που έχει ορίσει μπορούν να γίνουν εισαγωγή στην εφαρμογή και ποιες όχι με το αντίστοιχο μήνυμα.
    4. Ο πελάτης εισάγει τις έγκυρες αποστολές του βήματος 3 και μπορεί να τις διαχειριστεί από την λίστα των αποστολών (voucher)
    • Αυτόματη εύρεση των επιπλέον χρεώσεων.
      Από το admin μπορούμε να ορίσουμε ποια πεδία της αποστολής(voucher) επηρεάζουν την χρέωση. Για παράδειγμα μπορούμε να ορίσουμε ότι εάν η ημέρα παράδοσης είναι Σάββατο τότε αλλάζει το κόστος (η αλλαγή του κόστους μπορεί να είναι σταθερό ποσό ή κάποιος συντελεστής). Μετά από αυτούς τους ορισμούς σε οποιαδήποτε καταχώρηση voucher από οποιοδήποτε χρήστη θα υπολογίζονται αυτόματα οι επιπλέον χρεώσεις του voucher εμφανίζοντάς του την αντίστοιχη ενημέρωση.
    • Απευθείας πρόσβαση στην Οικονομική Καρτέλα για έλεγχο Χρεώσεων, Πιστώσεων, Υπολοίπου & για την άμεση Εκτύπωση των Παραστατικών !
      Ο πελάτης μπορεί να βλέπει και την οικονομική του καρτέλα για όλες τις λογιστικές του κινήσεις. Μέσα από την οικονομική καρτέλα μπορεί να βλέπει όλα τα παραστατικά του και τις αποδείξεις του. Τέλος εάν υπάρχει κάποιος online τρόπος εισπράξης μπορεί να καταθέσει το ποσό που επιθυμεί.
    • Προβολή των αντικαταβολών, την κατάσταση τους (προς παραλαβή, προς παράδοση, παραδοθέντες) και τα σύνολά τους.
      Ο πελάτης μπορεί να βλέπει την λίστα των αντικαταβολών με τα σύνολα τους. Επίσης μπορεί να βλέπει και την κατάσταση τους